نوایی با ترنم عاشقانه

نوای دلدادگی

نوایی با ترنم عاشقانه

نوای دلدادگی

روضه واقعی امام حسن مجتبی


عبدالزهرا کعبی از ذاکرین اهل بیت ،خودش امام مجتبی رو توخواب دید،آقا فرمودند چرا روضه ما رو نمیخونی؟...  گفت آقاجون من یه عمر روضه خون شمام ،روضه هایی که از شما به ما رسیده ، همه رو خوندم ... اونی که شنیدم شما رو مسموم کردن .تا جایی که پاره های جگرتون رو داخل تشت دیدن .. حتی به جنازه شما هم رحم نکردن،جنازه شمارو تیربارون کردن .. فرمود عبدالزهرا اما روضۀ واقعی من حسن اینا نیست، یا رسول الله منوببخشید، اما میدونم روضه شما هم روضه زهراست،چرا که همیشه میفرمودید برا رسالتم از شما مزدی نمی خوام،فقط با اهل بیتم مدارا کنید،با زهرای من مهربون باشید،مبادا فاطمه منو اذیت کنید،


امام حسن به عبدالزهرا فرمودند:اگه خواستی برام روضه بخونی اینو بخون ...

 روضۀ من اون لحظه ای بود که دستم تو دست مادرم بود ... تو کوچه های بنی هاشم، اون نانجیب چنان سیلی محکمی به صورت مادرم زد که بر زمین افتاد ،فقط همینو بگم،از این طرف که میرفتند ؛ دستان امام حسن در دستان مادر بود اما وقتی از اون کوچه برمیگشتند، دیگه دستان مادر دردستان امام حسن بود . امام حسن شده بود عصای دست مادر،

ممنونم ای زهر جفا کردی مرا حاجت روا

درد غم دیرینه ام دادی طبیبانه شفا

کاش آن زمان می آمدی در کوچه های بی کسی

تا می گرفتی پیش از این با جرعه ای جان مرا

 

تا که نمی دیدم دگر آن صحنه های پر شرر

شاهد نمی شد چشم من بر ضرب سیلی جفا

یا آنکه آتش می زدی بر این دل خونین جگر

تا که نبینم پشت در افتادن خیرالنسا

همه بگید یا زهرا


دانلود روضه واقعی امام حسن

تماشا در نماشا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد