نوایی با ترنم عاشقانه

نوای دلدادگی

نوایی با ترنم عاشقانه

نوای دلدادگی

جوانان بنی هاشم بیایید

 الهی آتشی در دل برافروز   برآور زانچه هست در سینه ام سوز   که تا بتوانم از اکبر بگویم... 

جوانان بنی هاشم بیایید 

علی را بر در خیمه رسانید 

خدا داند که من طاقت ندارم 

علی را بر در خیمه رسانید 

 

یارب زحالم آگهی کز تن روانم می رود 

مانند گل از گلستان٬اکبر جوانم می رود 

رفتی تو ای بابا برو بنگر که از داغت چسان 

صبرو قرارو طاقت وتاب و توانم میرود 

یارب تو می باشی گواه کاکنون به سوی این سپاه 

با سینه پر سوز و آه٬آرام جانم می رود 

 

ای تازه جوان اکبر نوخط پسر من 

صد پاره بدن جسم تو پیش نظر من 

ای نوگل آفت زده دهر پس از تو 

ایکاش نیفتد به گلستان گذر من 

ای خفته به خون با تن صد چاک تو در خاک 

رفته زغم هجر تو نور از بصر من 

 

آهسته برو میدان ای میوه قلب من 

تا چیده شوی از باغ آماده شده دشمن 

خواهم که تماشای تو کنم 

سیر قدو بالای توکنم 

آرام دل لیلا در آهم و واویلا 

 

جوانان بنی هاشم بیایید 

علی را بر در خیمه رسانید 

خدا داند که من طاقت ندارم 

علی را بر در خیمه رسانید  

 

دانلود آواز جوانان بنی هاشم     با کیفیت اصلی(۱۲۸) 

 دانلود آواز جوانان بنی هاشم     با کیفیت کمتر(۶۴) 

دانلود تنها دو بیت اول