نوایی با ترنم عاشقانه

نوای دلدادگی

نوایی با ترنم عاشقانه

نوای دلدادگی

کی وکجا وعده دیدار ما


 من بی مایه که باشم  

زفراق یار بی تاب 

 که همچو او سرایم 

تو غلام خویش دریاب 

  

پس بتواند که سراید:

کی و کجا وعده دیدار ما  

  

اما من بی مایه:

مانده گرفتار به دنیای خویش 

این دل بی مایه سوداییم 

پس نبود مایه امید من 

بیش از این نامه رسواییم:   

 

آقا گر آمدی و تنم زیر خاک بود 

لختی کنار خاک من آخر درنگ کن 

شاید که عاقبت این جان خسته ام 

چون خاک کف پای تو آرام بگیرد 

  

 چه زیباتر نوازد او:

با همه لحن خوش آواییم 

در به در کوچه تنهاییم 

 

ای دو سه تا کوچه زما دورتر  

نغمه تو از همه پر شور تر 

کاش که این فاصله را کم کنی 

محنت این قافله را کم کنی 

 

کاش که همسایه ما میشدی 

مایه آسایه ما میشدی 

هرکه به دیدار تو نایل شود 

یک شبه حلال مسایل شود 

 

نام تو آرامه جان من است 

نامه تو خط امان من است 

ای نفست یار و مددکار ما 

کی وکجا وعده دیدار ما      

 

دانلود آواز آقا گر آمدی همراه با نوای نی عربی و پیانو