نوایی با ترنم عاشقانه

نوای دلدادگی

نوایی با ترنم عاشقانه

نوای دلدادگی

یاعلی موسی الرضا میشه به من نگاه کنی


وچه بسیار دل میسپارند و میسپارم به امید یک لحظه نگاهت درگذر ازهمه تا رسیدن 

وچه زیبا اینبار،امید به نگاهت٬به شفاعت،شفاعت عزیزی که پرپر شد،خاله مهربان من 

و کنون ایستاده ام بر درت به نیابت که نه٬ اوست که میگوید و مینالد و می خواند 

در آستانه اولین شب پرکشیدن، ناامید از همه وامیدوار به نگاهت: 

یاعلی موسی الرضا میشه به من نگاه کنی 

 

دوست دارم نگات کنم تو هم منو نگاه کنی 

من تورو صدا کنم تو هم منو صدا کنی 

قربون صفات برم از راه دوری اومدم 

جای دوری نمیره اگه به من نگاه کنی 

دل من زندونیه تویی که تنها میتونی 

قفس و واکنی وپرنده رو رها کنی 

میشه کنج حرمت گوشه قلب من باشه 

میشه قلب منو مثل گنبدت طلا کنی 

دلمو گره زدم به پنجرت دارم میرم 

دوست دارم تامن میام زودگره هامو واکنی 

دوست دارم که از حالا تا صبح محشر همیشه 

من رضا رضا بگم تو هم منو رضا کنی 

 

در محشر کبری که همه خلق هراسان 

ماتم زده از هیبت آن خامش و ترسان 

هر کس به امید نگهی دست برآرد 

دست منو چشمان تو یا شاه خراسان 

 

حسرت زیارت جد تو مونده بردلم 

چی میشه اگه منو راهی کربلا کنی 

یا علی موسی الرضا میشه به من نگاه کنی 

اونقده رضا میگم تا دردمو دوا کنی 

 

دانلود نغمه رضارضا