نوایی با ترنم عاشقانه

نوای دلدادگی

نوایی با ترنم عاشقانه

نوای دلدادگی

ماه دل آرا بیا


وباز نیمه شعبانی دگر وباز هم آقا جان تو نیامدی ومن فهمیده ام ومیدانم که چرا نیامدی وحیرتم از این است که میدانم وجز هیچ، کاردگری از برای آمدنت نمیکنم،آقاجان تونیامدی چون به آن اندازه که تو دوست داری بیایی ،من دوست ندارم که توبیایی،نه،باید منصف تر باشم، بهتر است بگویم حتی به اندازه ذره ای از اشتیاق تو برای آمدن ونجات عالم،مشتاق آمدنت نبوده ونیستم،یابن الزهرا مرا ببخش.


شب فراقت غیر غم یاورم نمی شه

مگه میشه نبینمت باورم نمیشه

ماه دلا آرا بیا از پشت ابرا بیا

یوسف زهرا بیا یوسف زهرا بیا

یا ابا صالح مدد یا اباصالح مدد یا ابا صالح مدد

کوچه های چشم انتظارسردوبی عبوره

آرزوی ما دیدن لحضه ی ظهوره

امام آدم بیا وارث خاتم بیا

قسم به جان علی منجی عالم بیا

یا ابا صالح مدد یا اباصالح مدد یا ابا صالح مدد

به پا میشه محشر برای قامت طلوعت

جون همه عالم فدای سجده ورکوعت

منتقم آل علی دلیر وخون خواهه

زینت پرچم آقام علی ولی الله

صوم وصلاتم بیا مرحم دردم بیا

مردم از این بی کسی دورت بگردم بیا

یا ابا صالح مدد یا اباصالح مدد یا ابا صالح مدد


دانلود دل آواز شب فراق

تماشا در نماشا

یا علی اکبر مدد


گلی از گلزار ولا در مدینه واشد

از یُمن غنچه حسین دل پر از صفا شد

امشب زبیت حسین

شبه پیمبر رسید

بر ام لیلا پسر

نوه حیدر رسید

یاعلی اکبر مدد

 

آسمونا و زمین ، غرق شور و بی تاب
آمده زیبا گل ، با نشاط ارباب
گوشه گهواره اش ، فرشته در اعتکاف
روز طلوعش شده ، جشن جوان و عفاف
یا علی اکبر مدد
صاحب دلهای ما ، ماه عالمینی
گل پسر ارشد ، آقامون حسینی
شاگرد رزم حسن ، عشق ابوفاضلی
عصای دست حسین ، پدر بزرگت علی
یا علی اکبر مدد

مردی که برادرش به مرض سختی دچار شده بوداونو نزد بهترین طبیب کربلا بنام  حافظ الصحه برد، بعدِ چند ماه معالجه سودی نکردو هر روز حال برادر بدتر شد،اومد نزد طبیب وهرچه میتونست جلوی مریضاش بهش ناسزا گفت که ایکاش طبابتت در حد اسمت بزرگ بود، بعد بدون خداحافظی رفت . بر خلاف انتظار از اون روز به بعد حال برادرش بهتر شد ،طوریکه بعد چند روز سرپاشد. اون مرد اومد نزد طبیب  و از اهانتی که به طبیب کرده بود عذر خواهی کرد.
 
طبیب گفت : بشین تا برات بگم. بعدِ حرفایی که زدی خیلی دلم شکست. وقت نمازظهر تو حرم سیدالشهدا،به طبیب دلها، شاهزاده علی اکبر متوسل شدم ،خیلی گریه کردم،گفتم  ای نور چشم حسین ،دیدی  چجوری منو جلوی همه خفیف وخوار کرد،تو روبه حق پدرت قسم می دم که شفای این مریض رو از خدا بخواهی

همون شب در عالم خواب خدمت آقا علی اکبر شرف یاب شدم، عرض ادب کردم و همون خواسته رو تکرار کردم. فرمودند: من شفای اون مریض رو از خدا خواستم، هاتفی ندا داد « که این مریض مردنی بود و تا نه روز دیگر بیشتر عمرش به دنیا نبود، ولی به برکت دعا و شفاعت پاره جگر حسین ،خدا سی سال به عمرش افزود.یا شهزاده علی اکبر ،ماهم تورو به حق پدربزرگوارت قسم میدیم که از خدا بخواهی،دلای مبتلای به مرض گناه مارو شفا بده،این برکت رو در عمر ما قرار بده تا ظهور یوسف زهرا رو درک کنیم ودر رکاب مهدی فاطمه باشیم


دانلود دل آواز یاعلی اکبر مدد

تماشا در نماشا