نوایی با ترنم عاشقانه

نوای دلدادگی

نوایی با ترنم عاشقانه

نوای دلدادگی

قربون کبوترای حرمت امام رضا

آقای من،مولای من،خدای من،خود خدا میگه میخوای بیای در خونم اگه دستت خالیه بیا،اگه بار گناهت سنگینه بیا ولی بی واسطه نیا،خودمون هم تو دنیا وقتی کارمون پیش کسی گیر میکنه میگردیم دنبال یکی که پیش اون فرد آبرو داشته باشه،واسطه بشه،کارمون راه بیفته،در خونه خدا،با این بار گناه،پیش کی رو بزنیم که هم واسطه ما بشه،هم تا اسمش ومیاریم غم و غصه مون تموم بشه،کیه که ما ایرانیا هر چقدر بدی کنیم اون فقط با خوبی جوابمون رو میده

قربون کبوترای حرمت امام رضا
قربون این همه لطف و کرمت امام رضا

از روزی که با تو آشنا شدم امام رضا
مورد مرحمت خدا شدم امام رضا

از گناه بال و پرم سوخته شده امام رضا
چشم من بر حرمت دوخته شده امام رضا


دست هر بنده که بر دامن مولا برسه

درد پنهانیش امشب به مداوا برسه


امشب از پرده دل آنهمه فریاد کنیم

تا مگر رضا به فریاد دل ما برسه

 

یا علی موسی الرضا میشه به من نگاه کنی؟
اونقدر رضا میگم تا دردمو دوا کنی!


دانلود دل آواز قربون کبوترای حرمت امام رضا

تماشا در نماشا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد