نوایی با ترنم عاشقانه

نوای دلدادگی

نوایی با ترنم عاشقانه

نوای دلدادگی

شاه کریما

مهربونی ، آروم جونی ، روزی رسونی

شهریاره ، فلک سوارِ ماه رمضونی

ای نگار بی قرینه

به تو میگن ماه مدینه

مَلَک تو چشمات عرشو میبینه

عرش خدا توی چشاته ، نگات بهشت برکاته

تا ته سفرتو نگاه کن هر کیو میبینم گداته

... یا حسن ، یا حسن ، آقای قلب من ...

نَه فقط من که همه میگن از اون قدیما

تا خدا بود مجتبی بود شاه کریما

سفره دار آسمونی

من چی میخوام خودت میدونی

حاجتمو از نگام میخونی

یه آرزو مونده تو سینه ، نَه مکه میخوام نَه مدینه

زنده باشم چشام روز نصب ضریحتو ببینه

... یا حسن ، یا حسن ، آقای قلب من ...

داره تکبیر وقتی که شمشیر کنی حمایل

بی نظیره ، شکوه شیره ، علی شمایل

انگار از راه اجل اومد

وقتی اسمت تو جمل اومد

بانیِ اَهلا مِن عسل اومد

خون توئه تو رگ قاسم ، ذکر لب حضرت قائم

دادی علمداری رو یادِ ماه منیر بنی هاشم

... یا حسن ، یا حسن ، آقای قلب من ...

در کرم خانه حق سفره به نام حسن است

عرش تا فرش خدا رحمت عام حسن است

بی حرم شد که بدانند همه مادری است

ور نه در زاویه عرش مقام حسن است

دانلود دل آواز شاه کریما

تماشا در نماشا

سیدتی یا بنت الحسین

ابرای عاشقی می باره

باز دلم مست و بی قراره

ترانه یا رقیه داره

به هوای نگاه تو پر می کشم باز تو آسمون گل حسین

شب دیوونگی بیا قصه عشقو برام بخون گل حسین

سفره بارون گل حسین

به روی دستا گل حسین

چشمای خستم گل حسین

تو خواب و رویا گل حسین

سیدتی یا بنت الحسین

****

تو پاییز دلای ما با گل اسمت بهار میاد گل حسین

شب سیاه آرزو نور امید تو رو میخواد گل حسین

الهی باشم گل حسین

با تو همیشه گل حسین

تا خدا رفتن گل حسین

بی تو نمیشه گل حسین

****

طراوت نفس تو آیینه ها رو جلا میده گل حسین

دعای تو به ما جواز سفر کربلا میده گل حسین

نظر لطفت گل حسین

وقتی باهامه گل حسین

کهکشونا هم گل حسین

زیر پاهامه گل حسین


دانلود دل آواز سیدتی یا بنت الحسین

تماشا در نماشا