نوایی با ترنم عاشقانه

نوای دلدادگی

نوایی با ترنم عاشقانه

نوای دلدادگی

یا سلطان علی ابن موسی الرضا


درد  دلهای  منو  پنجره های  حرمت
کودکیهای  منو  خاطره های  حرمت

صحن و ایوان طلایت به دلم میچسبد
دل  من  شیفته ی  منظره های  حرمت


در صحن رضا ، رضا رضا میگویم
از درد دل و عشق و شفا میگویم

گفتم که به آقا برسان حاجت دل
از یک سفر معنوی کرببلا میگویم


یا سلطان علی ابن موسی الرضا

شمس الشموس،انیس النفوس،یا امام رئوف

به رسول خدا،به علی و ولا

به زهرای بتول،به حسین وحسن

که تو را قسم،بخدا قسم

بطلب که منم بیام به حرم


دانلود دل آواز یا سلطان

تماشا درنماشا



آمدم ای شاه پناهم بده


آمده ام

آمدم ای شاه پناهم بده

 خط امانی ز گناهم بده

ای حرمت ملجأ درماندگان

 دور مران از در و راهم بده

 

ای که عطابخش همه عالمی

 جمله حاجات مرا هم بده

در شب اول که به قبرم نهند

 نور بدان شام سیاهم بده

 لایق وصل تو که من نیستم

 اذن به یک لحظه نگاهم بده رضا جان

رضا سلطان قلبم

رضا درمان دردم

رضا یار ضعیفان

رضا حج فقیران

رضا پناه ایران


دانلود دل آواز آمدم ای شاه

تماشا در نماشا

رضا رضا جان


بسکه ،دستِ گره گشا ،داری مولا جان

از گدا هم ،کریم می سازی،آقا جان

بسکه، اعجاز وکیمیا داری مولا جان

رضارضاجان رضارضاجان رضارضا مولا

 

من هوای تورا ،به سر دارم یامولا

تو هوای دلِ مرا داری یامولا

هرچه بیمار هم بیاید ،بازدرکویت

تو برایِ همه ،دوا داری یامولا

رضارضاجان رضارضاجان رضارضا مولا


دانلود دل آواز رضا رضا جان

تماشا در نماشا

رضا جانم رضا


نور باشد سایه‌ای در پای دیوار شما
کور بینا می‌شود با یاد دیدار شما

با کلاف جان به بازار محبت بسته صف
صد هزاران یوسف مصری خریدار شما

از چه بنشستید با ما خاکیان تیره روز‌
 ای چراغ عرشیان، خورشید رخسار شما

امام رضا ...
 
ای صفای قلب زارم هرچه دارم از تو دارم
تا قیامت‌ای رضا جان سر ز خاکت بر ندارم

منم خاک درت، غلام و نوکرت
مران از در مرا، به زهرا مادرت

رضا جانم رضا ... رضا جانم رضا
رضا جانم رضا

یاد امام و شهدا


بیا یاابن‌الحسن دردم دوا کن
دلم را با شهیدان آشنا کن
بیاکه دلمون از رفتن سردارت خونه آقا 
خوشا آنان که محرم با تو بودند
شهیدانی که همدم با تو بودند
خوشا آنان که در وقت شهادت
به یاد جد عطشان تو بودند

آقا حاج قاسم داشت میومد به زیارت جد غریبت اباعبدالله،اما میدونی که تذکره شهادتش رو عرفه، از سلطان علی ابن موسی الرضا گرفته بود،تذکره ای که برا رسیدن بهش چهل سال مجاهدت کرد وافسوس خوردوناله زد
 

 

یاران همه رفتندافسوس که جامانده منم

حسرتا این گل خارا همه جا رانده من

پیر ره آمد وطریق رفتن آموخت

آن که نارفته وجامانده منم

آقا میدونی که همش التماس دعا داشت به همرزمای  شهیدش بپیونده، انگار نوحه مشهور یاد امام وشهدا،برا حاج قاسم بود که به همه فرزندان ایران همیشه میگفت

میگفت پسرم! نور دلم، باغ گلم، همه حاصلم


الهی هیچ مسافری، از رفیقاش جا نمونه


تو هم دعا کن که بابات غریب و تنها نمونه


بعدِ امام و شهدا زیاد تو دنیا نمونه


اینا تو آسمونِ من ستاره های سحرن


بجونِ تو برای من عزیز تر از برادرن


به کی بگم؟ چه جور بگم؟ بعضیاشون تو بیداری


بعضیاشون تو رویاها


جلوه ی مولا رو دیدن، جذبه ی آقا رو دیدن

آخرش حاجتمو من می گیرم
یه روز از عشق تو مولا می میرم

یاد امام و شهدا، دلو میبره کرب و بلا


دانلود دل آواز یاد امام و شهدا

تماشا در نماشا