نوایی با ترنم عاشقانه

نوای دلدادگی

نوایی با ترنم عاشقانه

نوای دلدادگی

جان برادر ندیدی


فکر می کنید این همه درد و این همه مصیبت ،این همه غم وامشب زینب با کی تقسیم میکنه؟برا کی میره میگه؟رو کرد به سمت علقمه:آی غیرت الله، خوش به حالت عباس

 

رفتی و این ماجرا را تا فصل آخر ندیدی

عباس من دیدی اما مانند خواهر ندیدی

آن صورت مهربان را ،محبوب هر دو جهان را

وقتی غریبانه می رفت، بی یار و یاور ندیدی

مانند خواهر ندیدی،جان برادر ندیدی

آره عباسم درست میگی داداش

آری در آوردن تیر، بی دست از دیده سخت است

اما در آوردن تیر، از نای اصغر ندیدی

مانند خواهر ندیدی

مگه چی دیده زینب

حیرانی ِ یک پدر را ، با نعش نوزاد ِ بر دست

آن بُهت و ناباوری را ،در چشم مادر ندیدی

مانند خواهر ندیدی

امشبم نبودی ببینی داداش،همه رو آروم کردم،یه وقت دیدم پشت خیمه ها یه ناله ای میآد،رد ناله رو گرفتم ،دیدم رباب روی خاک ها نشسته،هی این خاک هارو روی سر می ریزه،هی به صورت لطمه میزنه،گفتم: عزیز دلم،مگه نمی بینی چه طور بچه هارو یه خورده آروم کردم،تو باید کمک من باشی،من ویاری کنی،چرا این طور داری ناله می زنی؟جیگر من خون هست خون ترش نکن رباب،صدا زد خانم دست خودم نیست،از عصری که اینها یه جرعه آب به ما دادند،سینه هام پر شیر شده،تا حالا که اصغرم بود شیر نداشتم،حالا که شیر دارم دیگه اصغرم نیست،هنوز صدای گریه هاش تو گوشم ِ

شد پیش تو نا امیدی، تیر ِ نشسته به مشکت

مثل من اطراف عشقت، انبوه لشکر ندیدی

مانند خواهر ندیدی

نبودی ببینی داداش، نبودی ببینی چه طور عشقم رو دوره کرده بودن،یکی با شمشیر می زد،یکی با نیزه می زد،یه عده قُربَهً الی الله سنگ می زدند،عباس اونی که جیگرم رو خون کرده اینه،پیرمردها می اومدند با عصا می زدند.

بر گودی گرم گودال ،خوب است چشمت نیفتاد

چون چشم ناباور من، دستی به خنجر ندیدی

مانند خواهر ندیدی

دل خونی اما برادر، دل خون تر از من کسی نیست

آخر تو بر خاک صحرا ، مولای ِ بی سر ندیدی

مانند خواهر ندیدی

خودم دیدم ز بالای بلندی

که محبوب خدا را سر بریدند

امون از دل زینب،وای از دل زینب

جسمت زخمی مانده بر خاک
از تیغ و نیزه ها صد چاک
مانده در روی زمین شاه مظلومان حسین
نوحه خوانند انبیا در زمین کربلا
 
ای وای

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد