نوایی با ترنم عاشقانه

نوای دلدادگی

نوایی با ترنم عاشقانه

نوای دلدادگی

رضا سلطان قلبم


بدرگاهت پناه آورده ام شاها گدایم من
گدای زار و دلخسته حقیر روسیاهم من
بصد امید روی آورده ام ای خسرو خوبان
مکن نومیدم از درگاهت ای شه مبتلایم من
بجان مادرت زهرا پناهم ده مرا شاها
پناهی جز توام نبود فقیر و بی پناهم من
تویی نور خدا و حجت حق مظهر جانان
ضعیف و ناتوان رنجور حقیر تیره جانم من
امام ضامن و ثامن تو گنج رافت و مهری
نخواهی زایرت نومید باشد، این گمانم من


رضا سلطان قلبم

رضا درمان دردم

رضا یار ضعیفان

رضا حج فقیران

رضا پناه ایران


دانلود دل آواز رضا سلطان قلبم

تماشا در نماشا

خوش اومدی امام عسگری


پسر حضرت هادی! به فدایت پدرم

پدر حضرت مهدی! به فدایت پسرم


نشسته برقِ شادی تویِ چشمایِ هادی
ملائک دم گرفتند ، با آهنگِ منادی
 
از همه سری ، عزیز حیدری
خوش اومدی امام عسکری ...

اومده آیئنۀ خدا ، نوادۀ علیِ مرتضی
دومین امیرِ سامرا،رسیده سومین ابن‌الرضا
 
تو مدینه گل میبارن
اسمشُ حسن میذارن ....

از همه سری ، عزیز حیدری
خوش اومدی امام عسکری ...

گلِ بابُ المرادِ،که عطر و بوش زیادِ
خدا امشب چه ماهی،به هادی هدیه داده
 
تاجِ سروری ، خدایِ دلبری
خوش اومدی امام عسکری ...


مقدمش به دل صفا میده،به خلقتِ خدا بها میده
ای گدایِ سامرا بیا،آقا براتِ کربَلا میده
 
ضریحِ شش گوشه داره
برامون کم نمیذاره ...

از همه سری ، عزیز حیدری
خوش اومدی امام عسکری ...
 
تویی وردِ زبونم،تویی آروم جونم
سرودِ سال بعدُ،تو سامرا میخونم ...
 
نسلِ کوثری،شفیع محشری
خوش اومدی امام عسکری ...

سفره ‌داری و زبون زدی،میون آقاها سرآمدی
اَیُهَا الزَکی العسکری،حسن حسن ابا محمدی

پدرِ صاحبِ مایی ...
ثمرِ خونِ خدایی ...

از همه سری ، عزیز حیدری
خوش اومدی امام عسکری


دانلود دل آواز خوش اومدی امام عسگری

تماشا در نماشا