نوایی با ترنم عاشقانه

نوای دلدادگی

نوایی با ترنم عاشقانه

نوای دلدادگی

یااباصالح مددی مولا


امروز هم جمعه است هم نیمه شعبان ...


همه جا بروم به بهانه تو

که مگر برسم در خانه تو

همه جا دنبال تو میگردم

که تویی درمان همه دردم


اگرم نبود دل لایق تو

نظری که دلم شده عاشق تو

من نالایق به تو دل بستم

که تویی مولا وهمه هستم


یا اباصالح مددی مولا

یا اباصالح مددی مولا

یا اباصالح مددی مولا


دانلود نغمه یا اباصالح


علی علی جان


امشب مست رخ یارم

مجنون رخ دلدارم
دردل شوق نجف دارم

یا مولا نظری کن

ای ایمان به تولایت

هستی خاک کف پایت

میمیرم زتمنایت علی

این دل سوی توبازآمد
مسکینی به نماز آمد
در کویت به نمازآمد
قسم به نامت به فیض عامت زدر مرانم علی

تو کعبه دل تو حل مشکل کرم نما کن نظری



دانلود نغمه علی علی

تماشا در نماشا

مناجات


الهی ترسانم از جرم وبدی خود

وهراسانم از غفلت وبی خودی خود
الهی به حق آنکه تورا هیچ حاجت نیست
رحم کن بر آنکه اورا هیچ حجت نیست
یارب زکرم به حال من رحمت کن
بر این دل ناتوان من رحمت کن
در سینه دردمند من راحت نه

بر دیده اشکبار من رحمت کن




دانلود نغمه الهی