نوایی با ترنم عاشقانه

نوای دلدادگی

نوایی با ترنم عاشقانه

نوای دلدادگی

خداحافظ ای حسین من


تو این شبا برای حال خستمون دعا کن
تو رو خدا برا دل شکستمون دعا کن
ببین گناهبال و پر، پروازمون رو بسته
آقا بیا،برای بال، بستمون دعا کن

 تو رو به اضطرار زینب،
به قلب بی قرار زینب،
به غربت مزار زینب،


تو رو به لکنت رقیه
به زخم صورت رقیه
تو رو به غربت رقیه

بیا آقا،بیا مولا

من اومدم،بازصدات کردم،

 تو هم منو صدام کن
یه کاری کن،بازبیا منو

دوباره رو به رام کن
تو رو قسم به خجلت، سکینه از ابالفضل
آقا منواین اربعین،راهی کربلا کن

آقا منواین اربعین،زائر کربلا کن


تو رو به شاه بین گودال
تو رو به اون پیکر پامال
به مادری که رفته از حال

به مشک پاره ی علمدار،
تو رو به اون دو چشم خون بار،
به طفل تشنه تو گهوار،

بیا آقا،بیا مولا


آقا جان هربار طلبیده شدیم آمدیم کربلا،از همون ابتدا یه غصه ای گلومون رو میفشردودلمون رو خون کرده بود،اون هم غمی نبود جز غم لحظه خداحافظی با حسین،ما که فوقش چندروزی مهمان خوان باکرامت ارباب بودیم وچشمان نالایقمون  هم توفیق زیارت چهره دلربای اباعبدالله رو نداشت، موقع خداحافظی داشتیم جون میدادیم ، ای امان از دل زینب که قریب پنجاه چند سال باحسین بود،چجوری میتونست از حسین دل بکنه،بخدا اگه دست ولایی حسین نبود که قلب زینب رو آروم کنه،زینب اون لحظه جان داده بود،اما یه خداحافظی غریبانه دیگه ای هم زینب با حسین داره که شاید اگه نظر اباعبدالله نبود زینب جان داده بود، اونم وقتیه زینب اربعین داره با حسین وداع میکنه بره مدینه،

کجا برگردم بدون تو، ای سایه ی سر من
چرا جان بر لب نمی آید، در این غروب رفتن
به لبهای خشک تو سوگند، که تشنه ام به دیدار
همین که چشمان خود بستی، شده جهان من تار
مرا که کشته غم دوری، تو را خدا نگهدار
وای
الا قد خمیده خداحافظ
گلوی بریده خداحافظ
دل غصه دیده خداحافظ
وای
لب پاره پاره خداحافظ
دل پر شراره خداحفظ
تن پر ستاره خداحافظ
خدا حافظ ای حسین من


نرفته از یاد من هرگز، آن لحظه های آخر
چها گفتی با خدای خود، در آن دعای آخر
تو در زیر دست و پا ماندی، من بیقرار و حیران
همین که دشمن مرا میزد، همراه این یتیمان
دعا میکردم سرت از نی، مرا نبیند آن سان
وای
شب و انتظار سحر گشتن
ندارم دگر پای برگشتن
دوباره من و دربدر گشتن
وای
تو ای در بلا ساحل زینب
دعا کن برای دل زینب
که شد دوریت قاتل زینب
خدا حافظ ای حسین من


دانلود دل آواز خداحافظ ای حسین من

تماشا در نماشا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد