نوایی با ترنم عاشقانه

نوای دلدادگی

نوایی با ترنم عاشقانه

نوای دلدادگی

روضه عبدالله ابن حسن


لحظه ی آخره، عمو داره میره
عمه یه کاری کن، منو نمی بره

کجا می خوای بری، چرا

منو نمی بری، عمو،

 این دَم آخری،منو

به عمه می سپری

زبون حال عمه هم موقع وداع یه جورایی همینطوریه
نمیشه باورم که وقت رفتنه
تمومه این سفر ،بارِش، رو شونه ی منه
کجا داری میری ،چرا
منو نمی بری،حسین
این دَم آخری،چقدر
شبیه مادری

ایوای ایوای ایوای

عمه جان عمو رفت دستمو

رها کن

نفس میره پائین ،با گریه هام میاد

از توی قتله گاه، گوش کن(عمه) ،صدا بابام میاد
عمه بذار برم،داره
می لرزه پیکرم،عمو
تنها تو مِیدونه،برم
بیارمش حرم

زندگی بی عمو، نمیشه باورم
بدون که می میرم ،عمه، تو غارت حرم
زنده بمونمو ،یکی

 بگه گلِ سرم،یکی
میون قافله، بگه

کو(وای) علی اصغرم


عمه بذار برم،عمه من نمی تونم بمونم،من باید برم پیش عمو،من نمیتونم اسیریه عمه ام رو ببینم،من نمی تونم جای خالی اصغر رو تحمل کنم،من نمیتونم ناله ها وضجه های رقیه رو بشنوم،ببین عمو داره میگه،هل من ناصر ینصُرُنی،عمو تنها شده،بذار برم


عمه بذار برم، نزدیکه دیر بشه
من می میرم اگه، عمه اسیر بشه

ای وای اگه شما، برید

همراه نیزه ها،باشه
رو نیزه ها سرا ،بشه
غارت معجرا


باید تصور کنی،بچه وقتی دستشو میکشید،عمه چند قدمی همراش میرفت،دوباره میومد جلوشو میگرفت می آوردش عقب،از لابلای چادر عمه نگاه میکرد،هر چه عمه جلو چشماشو میگرفت،دستای عمه رو عقب میزد،یه بار فریاد زد ایوای عمه عمو افتادزمین

ایوای ایوای ایوای


حسین که افتاد زمین،زینب هم خورد زمین،

یه لحظه دست عبدالله رها شد،خودش رو به سرعت رسوند کنار عمو

عمو من اومدم ،که یاورت بشم
بی شمشیر اومدم، تا سپرت بشم
خاکی شده موهات، چرا،

 خونی شده لبات،عمو
الهی کور بشم، کی زد

 نیزه به پهلوهات

ایوای ایوای ایوای


در مقتل اینجوری اومده، فَأَهْوَى بَحْرُ بْنُ کَعْبٍ إِلَى الْحُسَیْنِ " اون نامرد اومد،شمشیر رو بالا برد "فَقَالَ لَهُ الْغُلَامُ "بچه صدا زد! "وَیْلَکَ یَا ابْنَ الْخَبِیثَهِ" ای زنازاده! ای فرزند اون زن ناپاک"أَ تَقْتُلُ عَمِّی" آیا میخوای عموی من رو بکشی؟ "فَضَرَبَهُ بِالسَّیْفِ"شمشیر به نیت حسین بن علی پایین آمد"فَاتَّقَاهَا الغلام بِیَدِهِ" جز دست چی دارم فدات کنم؟چطور جلوی ضربه رو بگیرم؟چنان شمشیر به این استخوان نازک اثر کرد

" فَأَطَنَّهَا إِلَى الْجِلْدِ"..." فَإِذَا هِیَ مُعَلَّقَةٌ..."دست به پوست آویزان شد امان امان امان امان امان


دانلود روضه

تماشا در نماشا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد