نوایی با ترنم عاشقانه

نوای دلدادگی

نوایی با ترنم عاشقانه

نوای دلدادگی

روضه سیلی خوردن حضرت رقیه


نگاش به سمت آسمون ستاره هارو می شمرد
خسته میشد بلند میشد زخمای پارو می شمرد

یکی دو تا و هفتا زخم دستی رو پاهاش می کشید
زخمای پا تموم میشد زخمای دستاشو می دید

به ماه آسمون میگفت شمع شبستون منی
یاد عمو بخیر که تو مثل عمو جون منی

راستی تو از تو آسمون ببین بابای من کجاست
بهش بگو که دخترت ساکن تو خرابه هاست


بهش بگو دختری که شونه به موهاش میزدی
جون به لبش رسیده و تو از سفر نیومدی


من را ببخش اگر که لکنت زبان گرفتم
بابا شکسته دستی دندان شیری ام را


دید یه نفر جا مونده، همه رو نگه داشت. تو سرداراش دنبال یکی گشت بره، گفت زجر تو برو ، گفت چرا من برم؟ منم خسته ام، گفت دستور نظامیِ تو برو... خیلی عصبانی رفت .. گفت مگه پیداش نکنم .. رسید یه جا دید یه بوته داره میلرزه ...سه ساله از پشت بوته اومد عقب، نزنی ها، از صبح همه منو زدن ... بابامو ندیدی ...نانجیب دستشو آورد بالا ... گفت ما رو معطل میکنی ... اومدبگه بابامو میخوام، یهو زد ... امام حسن هم میگه مادرم داشت باهاش حرف میزد ...حرف دعوا نبود .. نانجیب یهو زد ... مادرم افتاد ... تا زد تو صورت این نازدانه دیگه نگفت بابا ... سرش رو برد طرف علقمه ،گفت عمو، کجایی عمو یتیم گیر آوردن عمو

در کودکی عیان شد،ایامِ پیریِ من

از شام تیره تر شد،روزِ اسیریِ من

بر خردسالیِ من رحمی نکرد سیلی

شد خُرد در دهانم دندانِ شیریِ من

اما ایکاش به سیلی بسنده کرده بودند

من دختری یتیمم اگر می شود نزن

گر می زنی بزن،ولی حرفِ بد نزن

سیلی مگر چه داشت که دیگر نمی زنی؟

سیلی بزن، به پهلوی من با لگد نزن


حسین آرام جانم

حسین روح وروانم

حسین هست ووجودم

حسین بود ونبودم

حسین داروندارم

حسین ورد زبانم


دانلود روضه سیلی خوردن حضرت رقیه

دانلود روضه سیلی خوردن حضرت رقیه(بم خوانی)

تماشا در نماشا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد