نوایی با ترنم عاشقانه

نوای دلدادگی

نوایی با ترنم عاشقانه

نوای دلدادگی

رضا جانم...


ای قرار دل، بی قرارم رضا

تا تویی دلبرم، غم ندارم رضا
تو مسیحای ،من بیماری
من ندارم غیر تو غمخواری
ای رضا جانم ای رضاجانم

یا رضا مولا غریب الغربا

یا رضا مولا معین الضعفا

یا رضا مولا نظری فرما

ای رضاجانم...


به مشام دلم، می رسد بوی تو
چه شود که شوم، زائر کوی تو
عشق روی تو، در سرشت من
حرم تو باغ و بهشت من
ای رضا جانم ای رضاجانم

یا رضا مولا غریب الغربا

یا رضا مولا معین الضعفا

یا رضا مولا نظری فرما

ای رضاجانم...


ای گل فاطمه، من تو را سائلم
بر سر زلف تو، خانه کرده دلم
لحظه ی آخر، جان جوادت
من مسکین را ،مبر از یادت

ای رضا جانم ای رضاجانم

یا رضا مولا غریب الغربا

یا رضا مولا معین الضعفا

یا رضا مولا نظری فرما

ای رضاجانم...




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد