نوایی با ترنم عاشقانه

نوای دلدادگی

نوایی با ترنم عاشقانه

نوای دلدادگی

کایروپراکتیک

مشهد٬زیارت امام رضا٬کایروپراکتیک٬دکتر حجت سمیعی 

این کلمات٬ قریب هشت سال است٬همراه همیشگی فکر وذهن من و همسرم در لحظاتی که درد امان را از جسم او و خاطر من گرفته٬میباشند. 

و  چه زیباست این راه سخت را به عشق شاه خراسان پیمودن و دل را به امید نیم نگاهی وعده 

 دادن٬لحظه ای که اگر حاصل شود٬دیگر کام رضایتمندی را ازآستان سلطان رضا٬گرفته ای وسوگند که هر چه دارم٬حاجاتی بوده اند که از آن آستان گرفته ام از جمله باز شدن درب بسته درمان همسرم٬آنگاه که دیگر خسته شده بودیم واین باب به اشاره او٬به دست توانای استادی بزرگ انسانی رئوف و دوست داشتنی٬دکتر حجت سمیعی٬گشوده گشت.  

در شهر و دیار خویش٬فهمیدیم که همسرم گرفتار دیسک کمر و گردن میباشد و 

 تنهاتوصیه پزشک واقعا حاذق آنجا( متخصص مغز و اعصاب):استراحت مطلق٬آنهم واقعا از نوع مطلقش  با همه مخلفات 

  واگر تحمل درد دیگر ممکن نبود:عمل جراحی 

عملکرد پزشکی از نوع دیگر(متخصص ارتوپد):معطل کردن و حیران نمودن با آزمودن قرصهای گوناگون و دوره های بی فایده فیزیوتراپی و...

زمان:تازه سه ماه از ازدواجمان گذشته 

نزدیک به شش ماه از ازدواجمان گذشته بود که در اولین سفر بعد از ازدواج به مشهد٬بطورکاملا اتفاقی٬یکی از آشنایان بسیار قدیمی پدر همسرم که شاید قریب بیست و اندی سال همدیگر را ندیده بودند٬ما را یافتندو کلید این در بسته را با معرفی دکتر سمیعی به ما نشان دادند. 

پنج ماه بعد:رهسپار شدن به مشهد با عزمی جزم برای درمان 

نتیجه:بهبود نود درصدی همسرم و رهایی از دردهای جسمی و روانی و بازگشت به زندگی  

...و تابستان امسال: 

بازگشت یک درد کهنه در مچ دستم بطوریکه از شدت درد حتی توان قلم در دست گرفتن نداشتم 

 تشخیص دکتر حاذق:کشیدگی تاندوم

عملکرد باز هم دکتر حاذق(متخصص ارتوپد):توصیه سه هفته ای به بستن مچ بند آتل دار که بدلیل بدتر شدن٬ حکم به گچ گرفتن دست بیچاره من نمود که پس از باز کردن گچ درد دهها برابر شده بود. 

و باز هم رهسپار شدن به کوی رضا و چاره جستن از آن آستان و باز هم دکتر حجت سمیعی و جالب آنکه دکتر عزیز در اولین جلسه پس از آنکه تشخیص داد که هیچ کشیدگی تاندوم نه در دستم که هیچ کجا حادث نشده ٬مشکل را از گردن من دانست و با علم حرکتی و نرمشی خود 

۹۰درصد٬ درد مرا کاهش داد که مابقی هم در جلسات بعد مرتفع شد.  

به قول یکی از همکارانم٬ارزش این دکتر از یک چاه نفت هم بیشتر است ولی به نظر من شاید ارزش مادی عملکرد او با یک چاه نفت برابری کند ولی ارزش معنوی کار او را با تمام چاههای نفت دنیا هم نمی توان تعیین نمود٬ایکاش قدر انسانهایی چون او را میدانستیم و به خاطر حسادت و تنگ نظری(پزشکانی که او را باعث آجر شدن نان خود میدانند)و یا خودخواهی و نفهمی(بعضی بیماران قدر نشناس که به خاطر نیم ساعت تاخیر در نوبت٬قیل و قال راه می اندازند)او و تیم همراهش را نمی رنجاندیم چرا که اگر می خواست می توانست در همان مکان تولد و تحصیلش(آمریکا)و یا هر جایی که مشکلات اینچنینی ایران را نداشته باشد بماند و مطمئنا٬با شرایط کار بهتر و بسیار کمتر٬درآمدی بسیار بیشتر داشته٬بدون آنکه این همه جنگ اعصاب را تحمل کند. 

 اگر او این شرایط سخت کاری را پذیرفته٬ به خاطر ارمغانی است که برایمان آورده٬و می خواهد خالصانه آنرا به من و توی هموطن ایرانیش هدیه دهد و آن چیزی نیست جز٬کایروپراکتیک. 

  

به پاس زحمات فراوان و عاشقانه اش٬عاشقانه ترین دل آواز خود را به او تقدیم میکنم٬هر چند در برابر آنهمه محبت و انسانیت او٬هیچ هیچ هیچ است.  

 

خدایاعاشقان را باغم عشق آشنا کن 

زغمهای دگر غیر از غم عشقت رها کن 

تو خود گفتی که در قلب شکسته خانه داری 

شکسته قلب من جانا به عهد خود وفا کن  

 

خدایا بی پناهم زتو جز تو نخواهم    

اگر عشقت گناه است ببین غرق گناهم 

دو دست دعا فرا برده ام به سوی آسمانها 

که تا پر کشم به بال غمت رها در کهکشانها 

   

چو نیلوفر عاشقانه چنان میپیچم به پای تو 

که سر تا پا بشکفد گل زهر بندم در هوای تو 

به دست یاری اگر که نگیری تو دست دلم را دگر که بگیرد 

به آه و زاری اگر نپذیری شکست دلم را دگر که پذیرد  

   

دانلود دل آواز پروانه

 

نظرات 17 + ارسال نظر
نجمه پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:06 ب.ظ

سلام از لطفتون متشکرم گرچه باید بگم از روزی که این کامنتو گذاشتم مدام سر می زدم تا جوابتونو ببینم و همزمان پرس و جو از اطرافیان هم کردم و راستش امروز می خواستم گله کنم چرا جواب من رو نمیدید؟!
راستش دیشب یکی از هم دانشکده ای هام تونست برام آدرس رو گیر بیاره
اما باز هم از شما تشکر می کنم
عید میلاد پیامبر رحمت و سلاله پاکش حضرت صادق (ع) را از مشهدالرضا به شما و خانوادتون تبریک می گم (البته من اینجا دانشجو هستم)
"با دستگیری از برادرانتان خود را به خدا نزدیکتر سازید" این کلام امام صادق رو در شهر دیدم و احساس می کنم کمک شما هم مصداقی از کلام ایشونه.
تندرست و شادمان باشید
التماس دعا

سلام وظیفه ام بود ولی اگر دیر پاسخ دادم برای این بود که تازه دیروز بعد از دو هفته وبلاگم را چک کردم٬البته طبیب اصلی همان است که مهمان اویید٬پس این کمترین را نیز در این روز عزیز از دعای خویش بی نصیب نگذارید٬یا حق.

نجمه سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:19 ب.ظ

سلام
سال نو مبارک
شما چرا در پارسال مانده اید؟
امسال رو دوست ندارید؟

سلام٬ از شما هم به همچنین اگر چه حالا دیگر در ماه سوم هستیم
حقیقت مجال کافی وانگیزه وافی٬بر خود نمیبینم
راستی پیش دکتر سمیعی رفتید؟
ممنون که به این سرای متروکه سرزدید و مرا از این همه تاخیر ببخشید.

نجمه شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:08 ب.ظ


ایا رجب مبارک

برشما هم مبارک باشد٬یاعلی.

[ بدون نام ] جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:06 ب.ظ

من با استفاده از ادرسی که گذاشتید به مطب مراجعه کردم و از شما برای راهنمایی هاتون ممنونم

سلام
خدا را بسیار شاکرم که این حداقل فایده را داشته ام و از شما بسیار سپاسگزارم.

سعیده سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:44 ب.ظ

باسلام منهم ایشون رو میشناسم انسان فوق العاده متشخص وبافرهنگی هستند.ولی بنا به دلایلی ممکنه از من ناراحت باشند.در هرصورت تمامی انسانهایی که از دردکمر گردن دست رنج می برند رابه ایشان معرفی میکنم

سلام
با بزرگواری که از ایشان سراغ دارم فکر نمیکنم حتی اگر زمانی از بیماری دلگیر شوند این دلگیری ادامه دار شود احتمالا اگر باز هم شما را در مطب ببینند همه چیز با یک لبخند تمام شود.

بهجت پورسینا جمعه 28 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 04:48 ب.ظ

دوستان سلام
خوشحالم ازاینکه جایی وجود دارد تا بتوانیم از برترین افراد صحبت کنیم.
برایم جالب بود که شما هم با مشکلی شبیه به من دست و پنجه نرم کرده اید.
حدودا ده سال پیش با درد زیاد در ناحیه کمر به یکی از مشهورترین پزشکان فوق تخصص ستون فقرات مشهد مراجعه کردم.اما ایشان با اینکه سابقه بسیار درخشانی حتی نزد خودم دارند. خیلی پیش پا افتاده به مشکل من نگاه کردند و "گفتند انحراف ستون فقراته خانم ورزش کن" زمان گذشت و من همچنان درگیر کمر درد بودم تا اینکه حدودا4سال پیش زمانی که ماه ششم بارداری را سپری میکردم به تدریج دردهای خاصی را در لگن احساس کردم که روز به روز بیشتر میشد متخصص زنان خیلی بی توجه معتقد بودند که دردها ناشی از جابازکردن لگن هستند و مهم نیستند تا اینکه به اصرارخودم ایشان مرا به یکی از معروفترین پزشکان مغزو اعصاب مشهد معرفی کردند. متاسفانه این پزشک هم با انجام معایناتی به این نتیجه رسیرند که به دلیل رشد جنین و افزایش قوس کمر اعصاب نخاعی تحت فشار هستند و چون من باردارم هیچ کاری برایم نمیتوانند انجام بدهند فقط مسکن و استراحت واقعا مطلق تا بدنیا آمدن نوزاد. این موضوع به شدت آزاردهنده بود. دردها روز به روز بیشتر میشد و به تدریج پاهایم را نیز درگیر کردو در نهایت به جایی رسیدم که به هیچ عنوان قدرت هیچ حرکتی نداشتم؛ حتی انجام کارهای شخصی. به عنوان آخرین روزنه امید ناگهان از طریق آشنایی به دکتر حجت سمیعی معرفی شدم. وچه انسان شایسه و سرشار از آرامش و انرژی مثبتی انسانی بی نظیر که هدفی جز خدمت به خلق و هموطنانشان ندارند. ایشان پس از انجام معاینات فیزیکی بنده (بنده به دلیل بارداری هیچ عکس و ام آر ای نداشتم )به راحتی مشکلم را ناشی از دیسک کمر دانستند و به من آرامش و امید را هدیه کردند و درمانم را از همان روز آغاز کردند و من ظرف مدت یک هفته کاملا توان راه رفتن و انجام کارهای شخصیم را بدست آوردم. و تا پایان بارداری تحت نظر ایشان توانستم روند طبیعی بارداری را بدون هیچ دردی سپری کنم.
متاسفم برای تمام پزشکانی که به هر دلیلی ناقدام به تخریب همکارشان مینمایند و نمیتوانند بپذیرند که علم کایروپراکتیک نیزشاخه ای از علوم پزشکی است و کسی قرار نیست جای دیگران را تنگ کند . گرچه که این اقدامات حتی ذره ای از ارزش و اعتبار این
پزشک محبوب کم نخواهد کرد.
بنده خودم را مدیون این انسان شایسته و نیکو صفت میدانم و برایشان از خداوند بزرگ سلامتی موفقیت و پیروزی خواهانم. زیرا که زبان قدرت بیان خوبیها ی این پزشک انسان را ندارد.
از شماهم به دلیل طراحی این بخش واقعا سپاسگزارم. زیرا که تصور میکنم این تنها کاری که میتوانیم برای قدردانی از این پزشک بزرگ انجام دهیم.
ممنون

بسیار از لطف شما متشکرم و امیدوارم که این رویه در بین سایر دوستانی که خود را مدیون این انسان شریف میدانند جاری وساری گردد یاعلی.

کتایون چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:46 ق.ظ

سلام مطب آقای سمیعی خیام جنوبی۲۶هست

زهرا شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 09:27 ب.ظ

سلام دوستان.من حدود نه ماه است زندگی مشترک رو شروع کردم متاسفانه مشکل دیسک کمر دارم و دکترها ی مغز و اعصاب فقط پیشنهاد مرااعات میدهند.دردها بشدتمن رو ازار میدهد میخوام بدونم واقعا کایروپراتیک معجزه میکنه و اینکه دکتر سمیعی هنوز در مشهد هستن کسی از بین دوستان اطلاع دارد؟با تشکر

سلام دوست عزیز آنچه من شخصا دیده ام دست کمی از معجزه نداشته است.
درس مطب دکتر حجت سمیعی:
مشهد٬خیابان خیام جنوبی٬کوچه۲۶
تلفن مطب:05137614903

علیرضا خوش قلب شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:27 ق.ظ http://www.baatees.com

بنده هم به دست ایشون تا حدود زیادی درمان شدم و حرفه و اخلاق ایشون واقعا ستودنی است
پاینده و سلامت باشن

بسیار از لطف شما متشکرم و امیدوارم که این رویه در بین سایر دوستانی که خود را مدیون این انسان شریف میدانند جاری وساری گردد یاعلی.

میلاد عطار سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:24 ب.ظ

بنده هم بدلیل کمر درد طبق گفته ی بعضی پزشکام باید عمل میشدم اما دکتر سمیعی کاری کرد که بدون عمل بهبود یافتم.

بسیار از لطف شما متشکرم و امیدوارم که این رویه در بین سایر دوستانی که خود را مدیون این انسان شریف میدانند جاری وساری گردد یاعلی.

اکرم سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 05:05 ب.ظ

سلام به همه هم شهریای عزیزم من 2ساله که دیسک کمر دارم و پیش خیلی از دکترای مشهد و تهران رفتم و خداروشکر بهترم میخاستم بپرسم دکار سمیعی با دستگاه کار میکنن یا فقط حرکت فیزیکی رو بیمار ؟؟؟

سلام علیکم البته با دستگاه هم کار میکنن که همان تختهای خاصشون است ولی اصل کار اعمالی است که خودشان برای تنظیم شدن بدن روی بیمار انجام میدهند یاعلی

نینا شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:51 ب.ظ

دوستان عزیز سلام،
چقدر خوشحالم که این وب سایتو پیدا کردم. مشکل من خیلی حاده، متاسفانه سر عادات بد مطالعه و نشستن، قوس مهره های گردن من کاملا برعکس شده، دو مهره بیرون زدگی دارم و مایع بین اکثر مهره ها خشک شده، مدتیه که از ناحیه لگن و پای چپ هم دچار مشکل شدم، خیلی دکترهای به اصطلاح معروف رفتم، خیلی زمان گذاشتم و کلی هزینه کردم ولی به معنای واقعی کلمه روز به روز بدتر شدم به طوری که چند ماهه درد شدید سر و گردنم به کتف و شونه ها تا نوک انگشتان دستم هم رسیده، مخصوصا سمت چپم. آرزو به دلم مونده مثل قدیم ها خوب بشم. این دکتر همینقدر که میگین فوق العادس واقعا؟ میتونم به خوب شدنم امید داشته باشم؟

دوست عزیز سلام
ناامیدی که هیچکدام از دردهای شمارو کم نمیکنه اگرچه امید واهی هم ممکن است اسباب زحمت گردد ولی من شخصا به دکتر سمیعی ایمان دارم اگر درمان شما در حیطه کاری ایشان باشد وشمارا بپذیرند در بهبودتان اصلا شک نکنید البته سفر به مشهد را به امید شفا گرفتن از سلطان علی ابن موسی الرضا انجام دهید که ان شاالله به برکت نگاه آقا اسباب نیز مثمر ثمر گردند.

سمیرا سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 10:23 ب.ظ

من امروز برای اولین جلسه درمان خدمت دکتر سمیعی بودم، به راحتی میتونم بگم واقعا سبک شدم و بار و فشار زیادی از روی گردنم برداشته شد، احساس میکنم سرم سبک تر شده، امیدوارم تا آخرین جلسه درمان بتونم پیش بزم و مشکل اصلی ام که میگرن هست بهبود پیدا کنه

سلام علیکم از اینکه اثر بهبودی حاصل شده را در این پست منعکس کردید بسیار سپاسگزارم،باشد تا این انعکاس،راهنما وانگیزه ای برای خستگانی چون شما گردد برای رهایی از این خستگی .یا علی.

جعفری چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 12:16 ب.ظ

باسلام
من دیروز از طریق یکی از همکارانم با کارهای ایشون آشنا شدم .تماس تلفنی گرفتم خیلی راحت وبدون معطلی نوبت دادن ووقت مراجعه با رفتار مودبانه وانسان دوستانه که این روزها کمیاب است پذیرش شدم .بسیار سپاسگذارم .از تمامی کادر وپزشک محترم .با ارزوی شادی وسلامتی

سلام ممنون از همراهیتان.یاعلی

هدی شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:21 ب.ظ

سلام
ببخشید یه سوالی داشتم. برای رفع قوز کمر میخوام به ایشون مراجعه کنم میخواستم بدونم نحوه درمان ایشون چطوره؟ چون من کلا خیلی با دکتر مرد راحت نیستم دوست ندارم نحوه درمان طوری باشه که تماس خاصی باشه

سلام تماس گرفتن با ایشان حداقل فایده ای که داشته باشه اینه که اگر در حیطه کاری ایشان نباشه میتوانند شمارا راهنمایی کنند البته روش اجرای حرکات باتماس مستقیم است اما نیازی به درآوردن لباس نیست حتی بعضی بیماران ایشون همزمان که چادر به سر دارند روی تختهای مخصوص قرارگرفته وحرکات درمانی لازم توسط شخص آقای دکتر برایشان اجرا میشود که زمان اجرای آنها بسیار کوتاه ودر حد سه چهار دقیقه است یاعلی.

علی اکبر جمعه 26 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 08:18 ب.ظ

سلام. بابت متن زیبا و اشتراک تجربه نویسنده وبلاگ واقعا تشکر میکنم. من یه هفته است که MRI گرفتم و دیسک شدید دارم. وسط این آشفته بازار روشهای درمان و استرسی که اول کار به آدم وارد میشه وجود روشهایی مثل کایروپراکتیک و پزشکایی با خصوصیاتی که شما فرمودین امیدبخشه. انشاالله تجربه شما به بهبودی منم کمک کنه. در پناه آقا علی ابن موسی الرضا تندرست باشید

سلام، زیبایی در نگاه شما مستتر است وامید وتوکل وتوسل رموز اصلی بهبودی تان،درپناه حق،التماس دعا،یاعلی.

زهرا یعقوبی جمعه 24 آذر‌ماه سال 1402 ساعت 09:48 ب.ظ

سلام منم چهار ماهه که ازدرد عاجزم دیسک مهره4 5دارم کلی درمان و پزشک ازون هم تزریق کردم شمارو بخدا کمکم کنید گفتن جراحی هزینه شو ندارم

سلام،به جهت زیارت امام رضا برید مشهد،در کنارش پیش دکتر سمیعی هم برید،ان شاءالله خدا خودش شفا میده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد