نوایی با ترنم عاشقانه

نوای دلدادگی

نوایی با ترنم عاشقانه

نوای دلدادگی

مولا بیا


اگر در زمان ظهور اقا حضور داشته باشم ٬کجا خواهم ایستاد در کنارش یا مقابلش؟ 

آیاعملم٬دلم٬فکرم٬گفتارم٬احساسم وکلا تمام وجودم در انتظار است؟ 

نمی دانم٬شاید تنها بتوانم به درستی احساسم شهادت دهم٬احساسی که در عصر جمعه ها٬به مدد مولا در عمق دلتنگیم٬غوغایی به پا می کند ومن هم به مدد آن این جرات را می یابم که بگویم مولا بیا. 

 

 مولا بیا٬بر عاشقان٬رحمی نما 

 آقابیا٬ره مانده ایم٬راهی نما 

 من مانده ام٬گمگشته ای درکوی تو 

 آخر شود٬ یکدم ببینم روی تو      

 آقا شود٬یکدم نظر برما کنی 

 باشد دمی٬دلخسته راشیدا کنی    

 ای شادی دلها بیا ای یوسف زهرا بیا 

مولا بیا مولا بیا بر عاشقان رحمی نما 

 

دانلود دل آواز مولا بیا

نظرات 2 + ارسال نظر
Milad جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:58 ق.ظ http://www.teetraj.com

سلام
خسته نباشید
امیدوارم تو وبلاگ نویسی موفق باشید
شما رو دعوت می کنم تا به سایت من هم سری بزنید
سایت خانه تیتراژ ایران
اینم آدرسش
www.teetraj.com
آدرس رو به خاطر بسپارید چون حتما یه روزی لازمتون میشه
اگه مایل هستید این آدرس رو با نام خانه تیتراژ ایران لینک کنید بعد خبر بدین تا با نام درخواستی لینکتون کنم

منتظر حضور گرمتون هستم

حسن ا جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ب.ظ http://alirezakohandeyri.blogfa.com

آقا مهدی عزیز
عرض سلام واحترام
واقعا وبلاگ و پستاتون عالین
انشاالله موفق و سلامت باشین
علی لای لای خیلی قشنگ بود خیلی خیلی ممنونم
در مورد صداتونم باید بگم فوق العادست حیفه اگه معرفی نشه صداتون
خواهش میکنم پیگیر کار صداتون باشین حتما
انشاالله اگه عمری بود بتونم آلبوم هایی که از شما منتشر بشند رو تهیه کنم
با احترام و اردت

دوست عزیزم حسن آقا
از محبت شما بسیار ممنون و سپاسگزارم اگر چه این صدای خسته درخور این همه محبت نمی باشد٬امیدوارم همیشه بر مدار عشق باشیدوبرقرار٬یا حق.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد